Ned-Moove ledenvergadering en seminar 26 februari

29 januari 2014

Het bestuur van Ned-Moove heeft weer haar jaarlijkse ledenvergadering uitgeschreven, zo laten zij weten via haar nieuwsbrief. Op 26 februari in de middag zal de bijeenkomst plaatsvinden, locatie is nog onbekend. De Nederlandstalige Moodle Vereniging heeft een goed jaar achter de jaar en in de vergadering worden de standaard zaken als algemeen en financieel jaarverslag besproken waaruit dit ook blijkt. Ook de bestuursverkiezing is een verplicht onderdeel en twee bestuursleden staan op de rol om zich verkiesbaar te stellen. Gelukkig  willen ze herkozen worden, maar dat neemt niet weg dat elk lid ook kan aangeven dat hij of zij zich kandidaat wil stellen. Een mailtje aan het bestuur (info@ned-moove.nl) is dan voldoende.

Traditie getrouw wordt de ledenvergadering opgevolgd door een seminar waarin één thema goed wordt uitgediept. Het bestuur heeft gekozen voor ‘Leren met video in Moodle‘. Zowel de technische als de didactische kant komt aan de orde.

Wil je erbij zijn op woensdag 26 februari? Schrijf je dan in. Ook als je geen lid bent, mag je wel aanwezig zijn bij de ledenvergadering, je hebt echter geen stemrecht. Wil je lid worden (€ 25,- per jaar), dan kan je dit aangeven in je profiel op ned-moove.nl.

ledenvergadering

Reacties gesloten